rhal Kendinizi kötü hissetmeyin benimki de 93 günlük oldu 5450 gram 61 cm boyu, sadece mamayla besleniyor. Doğum kilosu 2800dü, 15 günlükken 2600e düşmüştü. Doktor 15.günden itibaren kilo alımı ivmelendiği için her şey yolunda diyor. Bazı bebeklere göre evet bebeğim zayıf ama bebeğin kilolu olması sağlıklı olduğunu göstermiyor. Bu aydan sonra 600-700 gramdan fazla almayabilir korkma dedi doktorumuz. Ne kadar beslenmek isterse o kadar besle dedi. Benimki her öğünde 120 ml içiyor anne sütü olmadığı için, günde 800 ml civarında bir mama tüketmiş oluyor. Aşı günleri bu oran 900 mle kadar çıkabiliyor.