betamom vici henüz yok malesef. Orası çizik gibi oluyo. Birde salya evet artıyo ama en son yapış yapış bir şeye dönüyor. Yarım saatte 3-4 kere uyanma başlıyor emmek istemiyor agrıdan vs
vici betamom yarım saatte bir uyanmaları var gece uyanmaları var ama emmesi de kavgalı oluyor. Bir de bizim köpek dişi bembeyaz gözüküyor ön dişlere göre böyle olur mu
betamom vici biz öndekiler çıkardık sadece. Köpek dişlerini bilmiyorum. Ama dediğim gibi bizimlk diş cıkısı Yarm saatte bir uyanmalar asırı huysuzluk oldu sonrada yarılmaya başladı