saremomm_ Bebekleriniz ne zaman diş çıkardı kızlar benim kızın 3 aydır damakları şiş çıkmıyor da kulağını çekiyor ara sıra uykuları bölünüyor herkes dişi yok mu daha diye sorup duruyor cevaplarını veriyorum tabi ki ama kafama da takıyorum analık 🥲🥲🥲
kedilipicama saremomm_ benim bebeğim de 11 ayında çıkarmıştı 9.ayından beri ha çıktı ha göründü derken 11 de çıktı 😄😇
Baldanadam_ saremomm_ biz 11 ay 15 günlükken dişlerimiz çıkmaya başladı şuan 19 aylık halen çıkıyor her bebek bir değil doktor 18 aya kadar çıkarmaması normal kabul ediyoruz demişti
[silindi] saremomm_ kızım 4 ay 12 günlükken ilk dişini çıkardı. Dün yaşına girdi 15.dişini çıkarıyor Diş genetikmiş ama doktorumuz öyle demişti, eşim de çok erken çıkarmış.
ftmylm saremomm_ benim beneğimin de çok erken kabardı sekiz aylıkken alt iki diş çıktı şimdi on aylık üst iki diş de çıktı ve kulaklarını çok çekiyor çok huysuz geçiyor diş çıkarma dönemlerimiz
saremomm_ [silindi] evet bizim doktorda genetik dedi annesi hatırlamıyor eşimin ne zaman çıkardığını o yüzden muallak 🤷🏼♀️
drystr @saremomm_ diş genetiktir dr öyle demişti kızım çok çabuk ağrısız çıkarmıştı ama oğlum tam tersi benim oğlumda 11 ay 21 günlük şuan toplam 6 dişi var 4 aylıkken başladı belirtiler baya sürdü 7. Ayda çıkarmaya başladı maşallah arka arkaya devam ediyor gece uykuları kalmadı 🤣
avkatanne ilk 6.5 aylık civarı çıkardı. şuan 11.5 aylığız 6 dişimiz var. her çocuk farklı ama görümcemin çocuğu 5 aylıkken çıkarmaya başladı hem de çok hızlı çıktı hepsi. ben ve kardeşlerim 1 yaşından sonra çıkarmışız mesela.
drystr @saremomm_ çıkarır çıkarar annesi eli kulağındadır şuan şunları yazarken bile ayağımda bi yandan eee ee ee bi yandan pış pış acık uyusun diyorum o kadar huysuz ki fişler yedi bitirdi bizi🤣 inşallah sizin miniğin dişleri sakince çıksın 😊