Kızım 8 aylık.. masaya oturunca çom istekli görüniyor heyecanlanıyor hatta ben meyve falan yesem o oyun oynarken çok istekli oluyor denemek istiyor. Ama beslemeye başladığımda kaşığı reddediyor çok az yiyor. Blw de deniyorum ama hiç iç açıcı değil süreç.. ne yapmam lazım ya lütfen yardım edin:(