asli08 bebeğim 2 aylıkken Kamil Başar Göçmene yaptırdık çok ta memnun kaldım. Tavsiye üzerine gittim. Bölgeyi uyuşturup 5-10 dk bekleyip daha sonra işleme alıyorlar, siz kapıda bekliyorsunuz bence en zor kısmı o. İçeriden ağlama sesleri geliyor. Canı acıdığı için değil içeride bacaklarını veya ellerini tutuyolarmış o yüzden ağlıyorlar demişti içeriden çıkan bir hemşire. 5dk sürüyor zaten işlem. Girmesiyle çıkması bir oluyor. Çıkınca bşraz korkmuş oluyor, gözleri böyle anneyi arıyor. Ben sıkı sıkı sarılmıştım ve hemen emzirmiştim. Hemen uyumuştu benimki. Dönmeye başlamadığı ve çok hareketli bir dönemde olmadığı için 1 gün sonra düzene girdi herşeyi. İlk gün 1-2 kez altını açarken ağladı o kadar. 2.gün hiç sünnet olmamış gibiydi