Anneler benim küçük adam 10 gündür iyileşemedi. En son doktor advil işe yaramayınca klamer verdi. Üç gündür de onu kullanıyoruz. İki gündür sorun yoktu ama bugün sabah sekizden beri meme reddiyle birleşti. 12 saattir iki defa emzirebildim. Burnunu da açıyoruz ki emzik alıyo zaten. Böyle bi şey yaşayan var mı acaba? Deliricem de