Kızlar benim bebeğim doğdu doğalı gece çok çok sık uyanıyor ve her sese uyanıyor bu sebeple işe başladığım dönem (10 aylıktı) odasını ayırdım ama onun odasında da bir yatak koydum o uyandığı an yanına hemen gidiyorum.
Uyanmaları hiç azalmıyor bir ara 2 ye düşmüştü ama son zamanlarda yine 4-5 kez uyanıyor ve mamasız asla uykuya dönmüyor bazen sallıyorum öyle dönüyor ama genelde hep mamayla. Mama biberon bağımlısı diyebilirim.
Azaltmayı/yoğunluğunu azaltmayı denedim ama bir işe yaramıyor ki sonuçta uyandığında yine biberon vermiş oluyorum.. su da versem yine aynı mantık.. yine biberon vermiş oluyorum. Bebeğime uyku eğitimi de verdim asla fayda etmedi gece uyanmalarına . Zaten son zamanlarda kendi uyumayı da bıraktı yine sallayarak ve biberonla uyutuyorum..
Şuan 20 aylık. Nolur benzer süreçlerden geçen varsa anlatsın bana da :( psikolojim bozuldu her gün ağlıyorum artık