11 ay 11 günlüğüz. gündüz 10 da bir uyku bir de 3 de bir uyku yapıyor iki uykunun toplam saati 2-2.5 arası. geceleri de en geç 8 de geçiyorduk uykuya. şu son 1 haftadır belki daha az bir süredir uykusu olmasına rağmen-gözlerini avuşturuyor esniyor- uykuya geçmesi 9.30 bulabiliyor çok daralıyorum. sabahları işe gittiğim için de maks 7.45 de uyandırıyorum uykusunu tam alamamış oluyor. niye akşam uykusuna geçemiyor yaaa offf