busraaegemen Merhaba herkese bebeğim 5 aylık oldu giç yatmak istemiyor sırt üstü gelince çok huzursuz. Ben kucağımda falan oturtuyorum arada ne zaman mama sandalyesinde falan oturmaya başlayabilirim tecrübeleriniz neler
kkelemcisoy busraaegemen 4 aydan itibaren istiyorsa destekli oturtabilirsiniz zaten bebek belli ediyor kendini sizinki de istemiş ☺️
hemshireanne busraaegemen bende o zamanlardan kucağımda oturtuyordum. Mama sandalyesindede tam dikey olarak değilde birqz yatay olarak oturta bilirsiniz. Onurgasına ve kalçalarına güç düşmeyecek şekilde
patlakprezervatif busraaegemen ek gıda dönemine kadar canlı destekle oturtmaya devam ettim. Ek gıdaya başladığı gün desteksiz oturtmaya başladım
Madamehappyyyyy busraaegemen kızım 3 ay 6 günlük kafasını kaldırıyor kalkmaya çalışıyor gibi ben yavaştan kendi kucağım da biraz otutturuyorum.
hemshireanne busraaegemen süreyi hatıelanıyorum. O zamanlar zaten bebeğim uzun süre uyanək kalmıyordu. En fazla 30 dakik oturtmuşumdur kucakta. Mama sabdalyesinde 7 ayından sonra oturtum geç aldığımız için oda