eylulasyamom Deneyimli anneler hangi biberonu önerirsiniz akıtmayan biberon mu suluk mu tercih edinmeli
arasmom16 Avent almayın onu söyliyim tamamen şişirme ben aldım çocuğun hep genzine kaçtı heryeri su içinde kalıyordu e bebekte 100 liralık yeşil bi suluk bar onu aldım çok memnunum