ebrut Herkese merhabalar, Bebegim 4.5 aylik ve dis etleri kasinarak bazen çok huzursuz oluyor. Tetagil granul denilen tozun hem bitkisel içerikli hem de çok etkili olduğunu duydum.Sizler neler kullanıyorsunuz?
cglyn9 ebrut ben çok kullanmadım doğrusu. Sürekli ağlayan bir bebeğim olduğu işin dişten mi değil mi anlayamıyorum. Başlarda herkes hep diş huysuzluğu falan deyince calgel sürdüm bir kaç kere. Sonra bıraktım artık nasılsa hep huysuz 😂
Nyr195 ebrut boşuna diş jeli almayın ise yaramıyor 😂 diş kaşıyicıyı dolaba koyun soğuk olsun eline verin dişlesin iyi geliyor yeşil soğan sapı verin oda ağrıyı alıyor
Denizoglum ebrut pirasanin beyaz yerini kes yıka dolapta soğut onu ver canim bizm ebemiz öyle demisti
Prensesannesiii26 ebrut Tetagil 💪 hiç dusunmeden al derim muhteşem aynı firmanın gaz şurubundan memnundum bunda da deneyeyim dedim memnun kaldım iki dışını birden patlattı alttan iki gün önceden üst birini patlattı ve ilacı sürerken farkettim çok iyi cosumluyor deneyin pişman olmazsınız 🤗🤗
ebrut Denizoglum henüz erken olmaz mi gıda vermek için? Aslinda aklıma gelmişti ama 6 aydan once katı gıdaya geçmeden vermek istemedim
ebrut Prensesannesiii26 benim de kardeşim kullanmış bebeğine. Internette yorumları da dedğiniz gibiydi. Kullananlar çok memnun. Bi de pamukcuk oluşumuna da engel oluyormus.
Prensesannesiii26 Elfidan jel gibi aynı daha önceden jel kullandınız mı bilmiyorum ama parmağıma döküp damagina sürüyorum diş çıkacak yerlere bide ayriyeten dişlik emzik var ondan alıp onu hafif ıslatıp toza batırıp onuda verebilirsiniz dişlerinin sradinda sıkarak o tozu kendi eritir zaten benniki turlude yapıyorum
Prensesannesiii26 ebrut pamukçuk hakkında yorumlar var ama çok şükür başımıza gelmediği için bişey diyemiycem
Zeynep-iremnur1 Bende aktardan karanfil tozu aldım onu zeytinyağı ile karıştırıp dolapta bekletip sürüyorum etkisi oluyor 4 aylık 2 tane dişimiz var