Merhabalar, sezeryanımla beraber kadin dogumcum 2-3 tane dikis attigini soylemisti gobek fitigima. Aradan 5 ay gecti kilolar gitti odemler siskinlikler. ama gobegimdeki sekil bozuklugu hala ayni, fitik varkenki cikinti hala var. Hatta onceden yumusakti suanda elleyince sertlik var parmak ucu kadar. Ben huylandigim icin dogum sonrasi nerdeyse hic ellememistim. Acaba icerideki dikislerin sertligi mi yoksa tekrar fitik mi olustu bilemedim. Tecrubesi olan yazabilir mi lutfen.