ebruskoo54 benim gebeliğim en başından bu yana çok riskliydi doktorum sağolsun her zaman yanındaydı gece gündüz aradım açtı sağolsun ne gerekiyorsa yapıyordu beni son ana kadar yalnız bırakmadı 33 haftalık doğum yaptım bebeğin nabzı düştüğü için sağolsun onu da çok şükür atlattık doktorumun kitlesi de çok var sadece Diyarbakır değil birçok ilden onun için gelirler ismini veriyorum muhakkak onunla yola devam et derim inan bana çok dua edersin
Doç.Doktor Neval Yaman Görük internette yazsan çıkar zaten klinik adresi