Ilkgozbebegim06 Asla dogru degil siz de biliyorsunuz ama iste bazen uyumadiklari zaman cok geriliyoruz maalesrf ve bir an once uyusunlar diye kendimizce uydurmasyon teknikler uyguluyoruz.Kopek var diye korkutmak,hemsire gelecek igne yapacak,polis gelecek goturecek bunlar hep travma olusturuyor.Ayrica biryerde okudum bebekleri gidiklamak koselere sıkıştırmak onlari savunmasiz biraktigi icin olumsuz etkiliyormus.O an guluyor olmalari da sinir bozukluklariymis.