hamcokelek33 Dün sma optiprodan aptamil prosyneo ya geçtik,oğlum 8 buçuk aylık keyfi baya yerinde ama çok hafif gaz ve yeşil kala yaptı. Geçiş dönemi midir?
kbrbrgl hamcokelek33 ya biz 4 aydır golden goat kullandık çok da memnunuz fakat biberon reddimiz var acaba mamadan mı dedik ve denedik. Denemez olsaydık kızım helak oldu aynı zaman da sıvı kaka da yaptı mamadan diye düşünüyorum. Kendi mamamıza döndük şimdi tekrar
hamcokelek33 kbrbrgl ya golden goat bizde kabızlık yaptı maalesef 5 aylıkken denemiştim hemde anne sütü + mama aldığı halde
denizeylul kbrbrgl 4 aylık mı bebeğiniz? Biz de 4.5 aylık 2-3 gündür mama biberon reddi var az yiyiyor ama sanırım diş çıkarma döneminden dolayı huzursuz o yüzden yemiyor oöavilir
kbrbrgl hamcokelek33 dediğiniz gibi her mama her bebeğe iyi gelmiyor malesef ve doğru mamayı bulmak çok meşakkatli bir süreç 🥹
kbrbrgl denizeylul 4 ay 10 günlük 2 ay olacak neredeyse biberon reddi var malesef bakalım nereye kadar gidecek böyle 😔
yeniannim @hamcokelek33 İçeriğindeki demirden kaynaklı yeşil kaka oluyor bebeğim kullandığından beri yeşil kaka. Ama keyfi yerinde, kilo alımı ve boy konusunda çok iyi bize iyi gelmişti. Ama benim bebeğimi sma, hipp kabız yapmıştı ekstra hassas bağırsakları.