Yunusemrecik Kızlar sma dan sonra Hipp aldım aşırı gaz yaptı kusma oldu Aptamil aldık şu an iyi ama yine de karnı taş gibi ne zaman düzelşr hala hippin sorununu yaşıyoruz çünkü dün geceden beri Aptamil veriyorum bugün daha huzurlu