cglyn9 Merhaba hanımlar, ayağa kalkmaya başlayan bebeklerinizi yatakta nasıl tutuyorsunuz? Ben şahsen asla beceremiyorum, uyumamak için sürekli yatağının kenarlarını tutup ayağa kalkıyor ve uykusuzluktan ölse bile yatmıyor 🥺 bu işi çözebilen var mı?
Deletedmom201 cglyn9 😊 ya en tatlı eğlenceli zamanları. Artık kendi başına birşeyler yapma gururu ile hareketlenmelerine bayılıyorum 😍 izin verin istediği kadar kalksın yapsın. Uyanınca da bol bol yatakta vakit geçirin tutunarak ayağa kalsın. Başarısının keyfine varmak istiyor sürekli tekrarlamak istiyor bir süre sonra normalleşecektir
cglyn9 Deletedmom201 evet, çok çok aşırı tatlı 😍 ayağa kalkıp bi oyunlar yapıyor bana istemsiz gülüyorum, uyku zamanında tüm otoritem sarsılıyor 😋 uyumadığı zamanlarda hep ayaktayız ama dediğiniz gibi yapabildiği şeyleri hep yapmak istiyor asla bıkmıyor şu an 😂