Arkadaşlar merhaba üç yaşındaki bebeğim var bir ara tuvalet eğitimi vermek istedim ama çok kötü oldu eski tip alaturka mı tuvalet derler o var işte başladığımızda onu götürdüm ama lavabodaki musluklarla oynadı kendini ıslatı ve hasta oldu kaç aydır cesaret edemiyordum ama artık çocuğum hazır gibi kakası geldiğinde bir köşeye çekilip anne kakamı yapacam diyor bir haftadır da anne çok çişim geldi diyor acaba lazımlık adını bilmiyorum onu mu alsam nasıl başlayacağım bilmiyorum kış ayları zor değil mi hastalana bilir Allah korusun doğuma az kaldı çocuğumu tuvalete alıştırsaydım çok güzel olurdu ya