Bizim daha önce bi kaç kez tuvalet eğitimi denememiz oldu bu 3. Olacak ilkinde ishal olduğu için bırakmak zorunda kaldık tam çişim geldi demeye başlamıştı 2. Sinde 2-3 hafta boyunca bir kere bile çişim geldi demedi bu da 3. Ama yine ne çişim geldi diyo ne kakayı tuvalete yapıyor hep altına hep altına ben götürmesem çişe altına kakayı zaten bi şekilde çaktırmadan altına yapıyor daha 1 kere tuvalete kaka yapmışlığı yok nasıl bi yol izlicem bilmiyorum delirmek üzereuim artık 3 yaş 12 günlük ve bu işi çözmem gerekiyor bıktım artık