6 ayligiz. Geceleri hep kalkiyoruz emmek icin belki üç belki bes ama bu bir haftadir bir saat kesintisiz uykumuz olmadi hic. Tam uyanmiyor ama uyanmak icin mikirdaniyo, aglar gibi yapiyo, kafasini saga sola donduruyor haliyle uyaniyorum emziriyorum pişpışlıyorum 1 2 dk daliyor sonra yine ayni mikirdanmalar. Ek gidaya basladik acaba onunla mi ilgili yoksa yeni bi guncelememiz mi var cozemedim. Esim biz rahat yatalim diye yan odada uyuyordu yok tek basima icinden cikamiyorum geri gel dedim ona da durum oyle bi hal aldi. Var mi bunu deneyimleyen anneler gecici di mi