4 Ay, 6 günlügüz normalde emen ve yatırdım mi uyuyan bir bebek yada emerken uyuyan sallama yada kucak alışkanlığımız yoktu.. son iki gündür çığlık çığlığa ağlıyor kucağa alıyorum susuyor emmek istemiyor zorla kundak yapıp ağlarken emzirmeye çalışıyorum zar zor emip UYUYOR atak dönemi bole mi oluyor bilgim de yok hic birşey yapamadım bugün çok zordu ya😬