Kızlar merhaba kızım üç yaşında uzun süredir az da olsa ufak kaçırmalar oluyordu bu bir süre devam etti sonra ben ürolojiye götürdüm idrar ve kültür testi aldığımızda lökosit 56 çıktı antibiyotik kullandık sonra tekrar alındı 12 ye düşmüştü 2. Şu antibiyotiği kullandık en son test verdiğimde de kültürde üreme olmadı dedi ama hala ufak da olsa 1 2 damla şeklinde kaçırmalar devam ediyor gece de bez takmıyorum ama şöyle söyliyim 2 kez tuvalete kaldırdığım için kuru kalkıyor ama hala ufak da olsa kaçırmalar var ve ben çok endişeleniyorum tekrar başlar bir şey olur diye ne yapacağımı şaşırdım sık sık temizliyorum kakasını yaptıktan sonra poposunu yıkıyorum gün içinde bir sabah uyandiginda ve gece yatarken de yine poposunu yıkıyorum iç çamaşırını sık sık değiştiriyorum nioli yağı kullanıyorum dut suyu içiriyorum ama bu ufak da olsa kaçırma geçmedi kızlar ben ne yapacağımı şaşırdım başına gelen varsa bana yardımcı olabilir mi