ilra0207 mamaya alışması için 15 gün beklemeye karar verdim mama değiştirmedik ve 10. 11. Günde sindirim sistemi alıştı sanırım şuan çok iyiyiz maşallah kesildi sancıları ağlamaları. Gazı olması gereken kadar var ve onuda rahat çıkarıyor ilk günlere nazaran. Sadece mamanın tek sıkıntısı tok tutmuyor bence, 2 saatte bir en fazla 3 saatte bir acıkıyor oğlum