O1Anne Eşimin iş arkadaşı evlendi geçen sene daha yeni gidicez hayırlı olsuna hediye alacağız da ne alabilirim fikir verin kızlar 😍
Mariposa O1Anne orda cok guzel cesitler var, vazo alabilirsin, seramik çerçeveler var o olabilir, minik duvar aynaları var olabilir.. vb..
sonnenblume O1Anne Ev hediyesi olarak bir arkadaşımız cam süzgeçli bitki çayı bardağı almışlardı 2 tane. 2 li ahşap tepsi de getirmişlerdi tepsi tamam da bardakları o kadar çok kullandım ki rengi bile attı 🙂 bir arkadaşımız da hasır sepet getirmişti evime uygundu onu da severek kullanıyorum. Yani aksesuar bence ev hediyesi olarak çok uygun olmuyor çünkü kişi beğenir beğenmez bilemeyiz. Daha kullanılabilir şeyler olsa iyi oluyor 🙂
sonnenblume O1Anne nevresim takımı nedense bana özel gibi geliyor yani bir arkadaşım nevresim takımı getirsin istemem 🙂 kahvaltı takımı daha güzel ikisinden biri olacaksa.
O1Anne sonnenblume bana ev hediyesi iki kişi nevresim takımı getirdi ihtiyacım olduğu zamanda çok memnun kalmıştım 🤣tabi tercih meselesi