hanimlar,bugün oğlum mama hiç içmedi....sabah 7de mama vermeye çaliştim 10 cc bile içmedi.sonra biskuvi yedirmeye çaliştim yemedi bile.sonra 3 saat bitdikden sonra gene mama vermek istedim bu defada içmedi 1 qram bile içmedi.boşa gitdi öglen saat 1de çorba yedizdirdim seve seve yedi.sonraki yemeyindede başka bi çorba yedirdim.akşam olunca bi mamasini vereryim belki içer dedim yanilmişim.içmedi inaniyormusunuz kizlar bebeyin bugun agzina mama deģmedi.degdirmedi içmedi agladi benden ev yapimi yemekbistedi gibi.mecbur prinç unu yedirdim zar zor yedi.bir az ince gene mama hazirladim içer belki uyuyar diye inanin tik yok içmiyo dünden beri boyle.2 gundur mama içmiyo.napim sizce.1 gunde boyle çok yemek yemel zararlimi sizcede?korkuyorum ya birşey olursa diye.Mama içmeyen bebek nedir ya.bebek 1 qram bile bugun mama içmemiş.gece bile veriyorum içmiyo.sizce neden içmiyo.diş çikaiyo.4 ayliktan buraya dişi çikti.ama az bile olsa yani 60 cc bile olsa yerdi gunde 3 defa falan.şimsi hc yemiyo.nolur bi fikir bildirin nasil olur başina gelen oldumu hiç.bu durumla karşilaştinizmi?naptiniz nasil atlattiniz.yani ben bundan sonra bebeye mama yedirmesem ancak muhallebi biskubi çiorbalar purelerle gün geçirmek olurmiki😔çok perişanim korkiyorum yediklerini sindiremez diye.bi yandan acikiyo sûtciçsin istiyorum bi yandanda içmiyo hep gozu tabakdaki yemek ariyo.kendime yemeye yemek koyuyorim hemen aglar ister bende meçbur vererim aç kalmasin diye.😔daha 6 ay 23 günlük ama😔boyle erken mama kesmek ne kadar doģruki?benim b3beyim tam tersi ya.bazi bebekler 1 yasina kadar sût mama isterler kesemezler.benimki şimdiden kesiyo kendiliyinden napayim sizce.boyle gidermi?doktoruyla konuştum .Hep zorla olsa bile içir diyo.kadina anlatamiyorum içiremediģimi.beni suçlu çikariyolar hepsi laf ediyolar.sanki ben istemiyorum bebeyim içmesin diye