almila4 elinizden geleni yapmışsınız bence korkmayın ben etrafımda görüp duyduğum bütün bebekler yataktan en az 1 kere düşmüş oluyor kendi bebeğim dahil, bende sağlık ocağından gelmiştim üzerimi çıkarayım dönse bile düşemez yastıklar var dedim tam ortaya koydum arkamı döndüğüm saniye yerdeydi , aklım almadı nasıl oldupunu anlamadım ama düştü ne kada sakınırsanız sakının illaki bir şey oluyo, şükür ki bir şey olmamış Allah beterinden korusun , yürümeye başladığında da koltupa tutup yürürken ettafta tehlikeli hiç bir şey yokken bi anda duvarın alt tarafından geçen plastik su borularına alnını vurdu,bi baktım ki ceviz kadar şişti, bir kere mama sandalyesinden düşerken havada yakaladım ama yüzünü yemek masasına vurdu burnu kan topladı, gözümden sakınıyorum illaki oluyor bir şekilde, içiniz rahatlasın diye yazdım Allahın izniyle hiç bir şey olmaz korkmayın önleminizi almışsınız doktora götürmüşsünüz 🫶🏻