metehan04 ben kullanıyorum alalı 2 veya 3 yıl oldu çok memnunum girgirla aynı işi görüyor falan denmiş de hiç alakası yok çekimi gayet güzel. 3modu var en düşük modda bütün evi süpürüyorum daha güçlü çekim isterseniz üst modlara gecirebiliyorsunuz. Kayınvalidemlere bir tanıdığı güya Dyson vermiş ama orijinal değil tabi 10000 TL ye almışlar geçen sene. Benim 3.500 TL ye falan aldığım onvo ondan iyi çekiyor 😄😄 dedim üzerine biraz daha ekleyip orijinal Dyson alsaydınız daha iyiydi 🤦🏻♀️