esmira1 ilk bebeğiniz muhtemelen. Benim kızım 3 yaşını geçti. Kimse 5 dk beşiğini salladım diyemez. Öyle bir yalnızlıkta büyüttüm ben kızımı. Ciğerlerim patlayacak kadar hasta oldum evime 500 mt ilerdeki hastaneye gidemedim emanet edebileceğim kimse olmadığı için. Desteksizin de Desteksiziyim öyle diyim size. Yanımızda aileler olsa nasıl olurdu elbette bilmiyorum ama bu imkana sahip olanlara gıpta ediyorum. Geniş aile ortamında büyümek bence çocuk içinde çok güzel.
İnanın kızım ekran ile 2 yaş sonrası tanıştı hala günlük en fazla 30 dk izler hatta bazı günler hiç izlemez. Her gün mutlaka 5 10 arası kitap okuruz, 2 3 saat dışarı çıkarırım, sürekli etkinlik oyun halindeyiz. Buna rağmen hala akıcı bir konuşması yok. Diyorum ya keyfini çıkarın. Hazır bebişinizle ilgilenen birisi var bazen aklınıza ben geleyim benim içemediğim çayı kahveyi benim yerime de için 🥹💐🥰