1gunesss Kızzlaarr ertesi gün kullanıp hamile kalan var mı ya bende kullandım ilişki ardına hemen aldım 1 sa için de
gg3848 1gunesss ben kullandım bu zamana kadar bir sorun yaşamadım çok şükür ama arkadaşım bu şekilde ikinci çocuğuna hamile kaldı
1gunesss lalanci ayy yumurtlama döneminix de mi birlikte olmustunuz benim yumurtlama günüme dahs 1 hafts var
1gunesss gg3848 aa 72 sa içinde kullanılırsa hamile kqlınmaz diye biliyorum ama inşallah bende kalmam ilişki sonrası hemen aldım ilacı
cakebabe 1gunesss ilişkiden hemen sonra almışsınız ben iki kez kullandım ikisinde de hamile kalmadım ki ertesi gün kullanmıştım hapı riskli bi gün mü ilişki yaşadınız yani yumurtlama dönemi mi baktınız mı
1gunesss cakebabe yumurtlama günüme 1 hafta vardı regl bitimnin ardına birlikte olduk bilemedim bende inşallah hamile kalmam 🥹
bir1anne 1gunesss Ben de geçen maalesef ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım adetim olması gerekiyor Şu an ancak hala daha olmadım Umarım Ertesi gün hapından kaynaklıdır bu gecikme
Yenianneyimm bir1anne adet oldunuz mu acaba benim 5 günlük gecikmem var hamilelik belirtileri var ama testte negatif çıkıyor çok panikledim
E3107 1gunesss ise yaradımi acaba ilaç benimde başıma malesef böyle bir kaza geldi adetim biteli 4 5 gün olmuştu beraber olduk hemen içtim ilacı ama içim.icimi yiyor çünkü iki çocuğum var 🙄
ss81 1gunesss 2 kez kullanmak zorunda kaldım hatta 2. sinde tam yumurtlama günüme denk gelmişti ama 2 sinde de hamile kalmadım