yasminelaa ben liv hospitala götürüyorum Büşra süzen celbek doktor mükemmel bir doktor gerçekten. kızım 10,5 aylık genelde bilkente götürdüm hiç memnun kalmadım hep asistan vs baktı hiç randevu aldığım doktora denk gelemedim. klinik olarak eryamanda prof tülin köksal’a götürdüm iyiydi ama aşırı memnun kaldım diyemem. bir defa da sosyal medyadan gördüğüm bi doktora götürdüm mamak devlet hastanesinde melis özkumur yeşil ama o kadar umursamaz davrandı ki bir daha asla götürmedim. ama dediğim gibi en sonunda doğru doktoru buldum liv hospital büşra süzen celbek.