Kızlar selamlar 36 gün önce doğum yaptım. Doğumdan sonra kanamam oldu fakat normal adet kanaması gibi olmuştu. Daha sonra kanamalarım baya azaldı ve kesildi. Fakat 2 gündür inanılmaz bir kanamam var çok fazla kanama oluyor 1 saat içinde bütün ped doluyor. Parça şeklinde gördüm birkaç kere. Normal midir? Böyle bir durum yaşayan var mı?