gocebebirbayan 🤣 ben bizimkinde problem var sanıyordum gerçekten bu kadar mı olur. 4 yaşında ve ben arkasını toplamaktan yoruldum gerçekten.. bebekken asla böyle değildi, kitaplarım bile tv ünitesinde dururdu. Şimdi masa üzerine telefon bile bırakamıyorum. Yatak odasındaki çekmeceleri karıştırıyor boşaltıyor kırıyor döküyor. Yerden çöp topluyorum resmen, ne bulursa yere atıyor. Çamaşır assam hepsini alıp yere atıyor. Oyuncak dağınıklığına razıyım ama yok yok bu adam evi dağıtmaya pisletmeye yemin etmiş gibi. Yemeğini ben yediriyorum, kendi yese çok güzel yerde yemiyor işte, masaya pilav mı düştü mesela alıyor yere atıyor 🤦🏻♀️ mutfak perdemi aşağı indirdi, kornişe takılan yerleri komple kırılmış, perdeyi geçtim korniş komple kafasına inse ben ne yapardım. Birşey için defalarca uyarıyorum asla laf dinlemiyor inadına inadına yapıyor. Yüksek sesle bağırdığım zaman beni dinliyor 🤦🏻♀️