
Merhaba bebeğim 3 aylık iki kaşının ortasında fotografını eklediğim sivilce doğduğundan beri var büyüme yada küçülme olmadı hiç aynı şekilde duruyor doktor kendiliğinden geçer dedi ama 3 ay oldu geçmedi bebeğinde de aynısı olan,geçen yada geçmeyen var mı?