annevekizii Gece oda sıcaklığınız ne oluyor ve ona göre kaç tog giydiriyorsunuz kızlar ben mi yanlış yapıyorum hastalıktan kurtulamıyoruz çünkü
Prensesannesi32 annevekizii 22 23 derece 1 tog giydiriyorum masallah hiç hasta olmadık bu arada 3 yaşına 3 ay var
mormnkse23 annevekizii 22 derece 1 tog kullanıyoruz. Gece beslenmek için uyandığında hep kontrol ediyorum ensesi ve gögsü sıcak oluyor
mavii_98 annevekizii oğlum 17 aylık sadece kısa kollu zıbın üzerine 1 Tog tulum giyiyor oda sıcaklığı 24-25 değişiyor gece yandıkça bakıyorum ne terliyor ne soğuk normal vücut ısısı
twinmom5450 annevekizii 20 22 arası evimiz zıbın üstüne 1.6 tog giyiyor oğlum kızım incecik bir pijama üstüne 1.6 tog kızımm biraz sıcak seviyor bunamada 5 aylıklar
poyraz2107 23 derecede odası sadece uzun kollu zıbın alt pijama üzerinede ince battaniye sıcak sevmiyor sıcak olduğunda ağlıyor
Pamukhanim_ annevekizii 21-23 derece arası 1.6 tog tam geliyor 1 tog olduğunda içine pijama altı giydiririm birde pamuk var 2 tog onun içinede pijama altı giydiriyorum