Acelya19 Merhaba bebeğimin tırnaklarını makasla kesemiyorum 1 kezde enfeksiyon kaptı parmağı makas yüzünden bende törpülemek istedim ama cam törpümü yoksa kağıt törpümü bilemedim yardımcı olurmusunuz siz ne kullanıyorsunuz acaba? Bebeğim 2,5 aylık
Sblsrgnsn Acelya19 ben chiconun tirnak makasi setini almistim icinde kagit torpu var dogdugundan beri hep onu kullaniyorum bikere tirnagini keserken etini kestik ogunden beri hic makas kullanmıyorum uzamaya basladikca hemen törpülüyorum daha rahat oluyor torpuyke
Acelya19 BurBusAd ben etini kestim bir kez intihap oluştuğu İçin kullanmak istemiyorum törpü daha sağlıklı geliyor
Sblsrgnsn Acelya19 evet cok memnunum diger torpuleri hic denemedim hep kagit torpu kullaniyorum belki digerleri daha iyidir veya daha kotudur kullanmadigim icin yorum yapamicam ama dogdugundan beri hep kagit torpu kullaniyorum cok iyi ve cok rahat oluyor makasa gore
Cnprtk Kesinlikle kağıt törpü çok rahat çünkü çok hızlı uzuyor hemde kesikicrk kdr uzamıyo onun için rn mantıklısı törpü