berosunannesi yanında duruyorum yani isteyen bırakıyor sanırım 2.03 yaş gibi olanlar da ama oğlum daha 16 aylık olduğu için çok bırakmam mümkün olmuyor benim. Gittiğimiz yerde bir serbest oyun alanı var orada ilgilenen bir abla da var ilk önce yarım saat çocuklar orada oynuyor hani ortama ve birbirlerine alışıyorlar, sonra üst katta atölye bölümü var oraya çıkıyoruz orada öğretmen var. dans, boyama yapıştırma, işte burnumuzu ağzımıza elimizi gösterelim öğrenelim, renkleri öğrenelim tarzı etkinlikler yaptırıyor. Özellikle sosyalleşme açısından bayağı faydalı buldum ben oğlum çok eğlendi, biz de iki kez gidebildik daha zaten en küçük 16 aylık başlanabiliyormuş. Tabi ayın yaşına göre yapılan etkinlikler de değişiyordur hani bu küçük ay grubu olunca, zaten öğretici olarak çok bir şey beklemiyor insan, akranlarıyla sosyalleşmesi ve eğlenmesi şeklinde geçiyor bizim.