Kızlar salgın var bir de komşum Mevlüt’e çağırdı ama hem sınavlarım var hem de kızımı kalabalığa sokmak istemedim zaten haftasonu gezdirdik kızımı baya. Dışardaydık yani hep. Ama kışın kalabalığa girmeye karşıyım gerek var mı? Siz kalabalığa giriyor musunuz