miranbeybi yemeyecek zaten ilk 3 4 ay sadece yemeyi ogrencek. Siz sadeve teklif edin birakin. Yemesi gerekmiyor. Temel besini 9. Aya kadar hala anne sütü veya mama. O nedenle bebegi zorlamayin. Eline verin biraz minciklasin o sirada agzina verin yerse yer yemezse keyfi bilir. Boyle ogrenecek. Bir de patates biraz zor kıvam olarak. Anne sütu veya mama ile acin kivamini. Alerjisi yoksa yogurt ile baslayin. Yiyecek zamanla. Ben de tecrubesizdim acele ettim elalemin bebesi yiyo löp löp, benimki yutmayi bile bilmiyo dedim. Ağlatarak yedirdim, cocugun o travmasini silmem aylarimi aldi hatta hala uğraşıyorum belki de 16.5 aylik