paradise35 kizim 20 aylik baligindan etine her seyi yerdi. Simdi yemiyor haftalardir. Doktor da normal gelisimi diyor degerleri de en son normaldi. Tarhana corbasi iciyor gunde 1 kere. Onun icine yumurta ya da yemeklerden ekliyorum bari yemek yemis olsun diye. O da yarım kase. Mama iciyor sabah ve aksam 120 150 cc arası. Abur cubur zaten yemiyordu, atistirmalik meyve vs de yemiyor. Yemegen cocuk en kotusuymus 🥹