11 ay 28 günlük normalde yemeklerini yerdi yaklaşık uzunca bir süredir yemeklerini reddetmeye başladı ama oyun ama zorla biraz biraz yediriyordum fakat bu son günlerde hepten yememeye başladı 2 3 kaşık besin alıyor başka bir şey yok zaten günde iki kez biberon içiyor gecede yaklaşık bir ya da iki kez uykudan önce içiyor şu ana kadar 14 diş çıkardı acaba yeni bir diş geliyor olabilir mi yoksa bu süreçte yemedigi zaman kesinlikle teklif etmeyip yemek süresini 15 dakika gibi kısıtlı sürede tutup kaldırmalı mıyım çünkü yemek yemese bile aç bir şekilde halsiz vs değil yine oyun oynamaya devam edebiliyor