Birprensesannesiii3850 https://hizliresim.com/7pf9clj Kızlar arkadasımın testi 5 gün gecikmesi var adet olmamış silik cizgi var gibi görüyorum ben sizce varmıdır
mervelinsm Canım bence var çünkü bende gebeliğimi aynı bu şekil öğrenmiştim çok yeniydi o yüzden Co kişilik çıkıyordu dikkatli bakmasam göremezdim
Birprensesannesiii3850 mervelinsm ya bende hayali görüyorum ama 21 gün geçmis üzerinden biraz daha belirgin olurmuydu diye düsündüm bizde ama bencede var ya