Kızlar bebeğim 2 aylık yarın 2 ay aşılarıyla birlikte rota da yaptırıcam. Doktordan aşı takvimi aldık Menenjit için nimenrix ve bexsero 2 ay arayla 2 doz (ilk 6 ay) yazmış. Ben anlamadım Hangi ay vurdurmam gerekiyor. 3 ve 5 diye okudum biyerde ama ağır olmaz mı tüm aylarda aşı olmuş oluyor bide Menenjit ağır bi aşıymış. 2. Ay rota altılı karma vs birsürü aşı, 3 aylıkken Menenjit, 4 ay yine devlet aşısı, 5 ay yine Menenjit.. bilemedim yani siz nasıl yaptınız acaba bu aşı işini