selambennsid Ek gıdayı çok eğlenceli güzel olacak sanıyordum🥲 sadece emzirirken ek gıdaya geçsek diyordum şimdide her şeyden yiyebileceği evreye geçmek istiyorum😀
fikrettekinbassoy selambennsid Bizde ek gıdaya başlangıçtayız büyük oğlum kardeşimin yemek yemesinden midem bulanıyor diye isyan bayrağı çekiyor hergun ahahha
selambennsid fikrettekinbassoy yaa kıyamam ikisine de 😂 yanlış eksik yada fazla verme kaygısı var bende birde bizler gibi dökmeden akıtmadan yiyecek sanmışım hahahah🤣