Kızlar sütüm azaldı mı kesildi mi anlayamadım ben 2,5 ay önce sezeryan oldum ilk gün göğüslerim taş gibi oldu süt taşıyordu resmen ve ilk gün emmeye başladı oğlum 1 ay çok güzel emdi uzun uzun hep sağdım emzirdim felan sabaha kadar tişörtüm felan ıslanırdı sızlardı göğüsüm ama son zamanlarda kaç haftadır oğlum memeyı almıyor 2 dk zar zor tutarsam şükür emmiyor göğüslerim de şiş değil hiç öyle dolu değil sızlamıyor da önceki gibi akma felan da yok dün sağdım zar zor 40 cc çıktı önceki sağmalarımda hızlı hızlı akar dolardı bıberon şimdi çok damla damla aktı sizce bu süt azalması mı kesilmesi mi ilk bebegim o yüzden bu konuda tecrübem yok oğlum emmedigi için mamaya da başladık önce emme sonra mama takvisyesi yapıyordum şimdi memeyi hiç emmedigi için her öğün mamaya düştük sağım yaparsam öyle süt veriyorum biberonla 😔☹️