ozlem_metehan Merhaba çocuğu olan bir arkadaşım gaz sorunu için acı elma yağı ile ayaklara masajı önerdi. Kullanan var mı?
kdkdkj ozlem_metehan Ben gaz için değil de hasta olduğu zamanlarda kullanmıştım ama gaz sancısı için de kullanılıyor. İsmi yanıltmasın acı değil kullanabilirsiniz. Ben sürdükten sonra havlu ısıtıp koyuyordum yakmayacak şekilde iyi geliyordu🌸
eymeninannesi2704 ozlem_metehan ben oğluma kullandım daha doğurusu kullanmayı denedim ama alerji etti onu ayaklarının altını hep kızarttı nokta nokta oldu bıraktım
humanur1906 ozlem_metehan kullandım ben iyi geldi, halada kullanıyorum gerçi. Karnına masaj yapıyorum bi iki damla damlatıp, oda iyi geliyor
nurx1 Evet ben kullanıyorum ara sıra ayak altına ½ damla ile sıcak tutuyor faydası oluyor deneyebilirsin
nnoktaa ozlem_metehan biz kullanmıştık bi işe yaramamıştı. Meğer gazı monovit d vitamini kullandığımız için olmuş. Onu bırakınca düzelmişti.