Kızlar kreşten midir neden bilmiyorum bu sene başladı.. Hep bir mutsuz memnunsuz her dediğini yapmıyoruz kesinlikle televizyon da sınırlı belli TRT çocuk vs ama bize şart koşmaya başladı çizgi film açarsan seni öperim gibi gibi.. Telefon asla vermeyiz.. Bir şeyi tutturunca sürekli ağlama mızıklama hiç huzur vermez oldu kreşten çıkıyor karşıda market var hemen gidelim gidelim cuma gününü belirledik market günü istediği 2 şeyi alıyor ama o her gün ağlayarak ısrarla gitmek istiyor götürmüyorum tabiki oyuncaklarla az oynuyor sürekli evi karıştırıyor saçma şeylerle oynuyor sürekli anlatmaya çalışıyoruz ama inat ve dikbaşlılığı bırakmadı
Her oyunda ben kazanayım sırada hep onda olsun istiyor nerede yanlış yapıyoruz bilmiyorum canım çok sıkkın
4 yaş anneleri sizler nasıl denge sağlıyorsunuz, çocuklar ne alemde?