Bsjdldkdkdld Kızlar bir süredir bakıyorum kurutma makinesi alacağım Altus Al KM 1054 kullanan var mı memnun olan olmayan rica ediyorum yazar mısınız bugün alacağım
Bsjdldkdkdld buse9aydin medyamarket deki beyefendi hiç önermem bakmayın falan dedi bende o yüzden ısı pompalı bakıyordum
buse9aydin Bsjdldkdkdld ben çok memnunum 2 yıldır kullanıyorum benim ve oğlumun kıyafetlerine hiç bişey olmadı eşim küçülttüğünü iddia ettiği için onunkileri atmıyorum😂 Nevresimleri vs de kurutuyorum aşırı kırıştırmıyor yine de sizi yanlış bilgilendirmek istemem☺️
tazemom1 Bsjdldkdkdld yoğuşmalı koku yapıyor her marka öyle mi bilmiyorum ama aşırı pis bi koku veriyor . Ben de bu yüzden ısı pompalı tercih ettim