Ecem__ hayır bende hiç öyle olmadı. Hatta benimki baya travmatik bir çekim olmuştu baya zorlanmisti arkadasim çekerken. İşlem sonrasında buz aküsü verdi bunu sürekli yanağına koy diye ve antibiyotik gargara vermişti bir de ağrın olursa ağrı kesici iç demişti. Bir iki güne ağrısı baya azalmıştı