PembeFil_ Valla yıldım artık ya sürekli çocuğun zayıflığına laf edilmesinden bu kadar stres olmaktan. 8 aylık bebeğim yok 5 aylık bebe gibi gözüküyor bilmem ne. Tamam ben de biliyorum zayıf ee elimden geleni yapıyorum napayım bu kadar oluyo. Her ay kontrolüne de götürüyorum normal diyo doktorlar. Oturup zırıl zırıl ağlamak istiyorum bu kadar düşüncesizce insanın moralini bozuyorlar ya ve bu bozanlar da en yakınlarım. Bu arada doğum kilosu 3260 şimdi 8 kilo normal mii bi de size sorayım kızlar 🥹
[silindi] PembeFil_ bebeğinizn kilosu çok iyi, 9 ayıik bebeğim 8200 gr mesela, burakin konuşsunlar, bana da çok diyopar zayof falan boş ver, önmli olan sağlığı
symstf PembeFil_ bence kilosu gayet iyi siz niye kendinize dert ediyorsunuz bu kadar doktorunuz da iyi diyorsa üstelik. Kilosu iyi yani. Millet kilolu bebek diye sağlıklı bebek sanıyorlar. Ama her bebeğin yapısı genetiği beslenme şekli hareketli geçirdiği süre farklı.
Acemibabyy PembeFil_ bencede takılmayın kimseyi de umursamayın benşm ilk kızım da asla kilo almazdı o kadar zayıftı ki herkes bu çocuğa bişey vermiyor musun hiç bişey yemiyor mı çok zayıf falan dedi doktora götürdüm doktorda aynısını dedi yaşına göre kilosu düşğk boyu kısa 4 yaşında eğer yaşıtlarının boyunu yakalayamaz ise hormon yüklemesi yaptıracağız dedi guatr haşemato dedi doktora götürdük herşey normal çıktı hormon yüklemesini de kabul etmedim her bebek kilolu yada uzun boylu olmak zorunda değil diye anlıyorum bende o dönem çok ağladım herkesin özlerini kafaya takıp ama sonra kızım yaşıtlarının boyuna da ulaştı hatta geçti yemesi hala yok mesela zayıf 4 yaşında suan 16 kilo almıyor neler neler kullandım ama yemek yemeyi sevmiyor Malesef
Acemibabyy PembeFil_ o yüzden o dönemlerde kendime yapmışım çocuğa boştan yere yüklendim deidm cpk pişman oldum sağlığı yerinde keyfi yerinde hareketli yapacak bişey yok artık deidm saldım bıraktım şimdi kreşe başladı orda gayet güzel yemeklerini yemeye de başladı şimdi 6 aylık oğlum var ek gıdaya da başladım sütüm üzüntüden kesildi mama veriyorum diye bu seferde bu çocuk kilolu demeye başladılar ki doktor normal kilosu demesine rağmen 8750 kilo oğlum ona bile laf söylediler artık umursamıyorum sizde takmayın lütfen
2evlatannesii Bence gayet iyi benim bebeğim 7.5 aylık 6.5 kilo. Kafanıza takmayın kilo sağlık demek değil. İnsanlar hep konuşur. Memnun edemezsiniz. Kilolu olsaydı çok kilolu derlerdi bu seferde
PembeFil_ 2evlatannesii ya gerçekten öyle ama işte insan bi yerde kafaya takıyo ne kadar takmak istemesem de 😑
PembeFil_ [silindi] tabii ki önemli olan sağlığı ben de diyorum ama yine de çok canım sıkılıyo bu duruma kendimi istemsiz strese sokuyorum 🤦🏻♀️
PembeFil_ Acemibabyy insanı anneliğinden şüphe ettiriyolar ya ve bunu yapan da kendi annem ya. Çocuğa dönüp dolaşıp bişey yedirceksin diyip kendi de sürekli çocuğa bişeyler tıkmaya çalışıyo tamam iyiiliğini düşünüyo da öyle olunca da hiç yemiyo
accountant Acemibabyy 1 e giderken 20 kiloydum sokakta oynarken arkadaşlarım iskelet diye dalga geçerlerdi annemler hep iştah şurupları içirirlerdi şuan keşke kilo versem diyorum gayette sağlıklıyım her çocuk kilolu olacak diye bir şey yok hiç hiç sıkılmayın önemli olan sağlığı bir yerden sonra otomatikman alır zaten
rykc7 PembeFil_ bu annelerden ne istiyorlar böyle bilmiyorum doktor iyi diyorsa sağlığı iyiyse bin şükür bebeğinin mutlu olması en önemlisi canım takma kimseyi her bebek farklidir onlar seni yetersiz hissettirmeye çalışan hadsiz insanlar
Acemibabyy PembeFil_ takmayın herkes aynı emin olun öyle oldukça çocuk yemeklerden tiksiniyor asla ağzını dahi açmaz ki yemeklere
esefvefa PembeFil_ bende şuan aynı durumdayım gecemi gunduUmu veriyorum ama herkes bakmiyomusu. Çok zayıf diyo 2300 doğdu şuan 8 aylik6900 kafayı yiyicem artık PembeFil_
ozubu PembeFil_ benim de bebeğim de öyle erkek bebek 7 buçuk aylık 8 kilo ve bizim boyumuzda kısa 68 cm herkes küçük duruyor diyor 😒