Kızlar 16 aylık oğlum var nedense hamileyim hıssıyatı var bende geçen de doktora gıdınce başka sebepten gebelık ıhtımalı var rahım kalınlıgı mevcut deyınce böle daha da ıcıme hıs doldu 0.78 cıkmıstı ama bilmiyorum böle çok eksı yemeler fılan 2-3 gün sonra olmam gerekıyor regl ama sankı tek taraflı bı batma hıssı var bel agrım çok üstüne yatamıyorum belkıde gönlu m’de var dıye mı bu hıs anlamadım büyük ihtimal de histen ibaret ama 🥲😃